Buat Duit Dari Rumah Dengan Modal RM20. Bagaimana Saya Nak Bermula?



SUDAH BOSAN BEKERJA DI PEJABAT?
INGIN LUANGKAN LEBIH BANYAK MASA BERSAMA KELUARGA?


Pernahkah anda terfikir? Mengapa anda boleh membesar dengan baik dan menjadi seorang yang berjaya pada hari ini?

Ianya adalah kerana, anda DIBESARKAN SENDIRI oleh IBU anda!

Tidak dapat dinafikan, jasa Ibu anda lah yang telah banyak membentuk peribadi anda hari ini. Masihkah anda ingat, ibu anda membuat sarapan pagi untuk anda ke sekolah, menyiapkan bekalan makanan, membasuh pakaian, memasak & menyediakan makanan tengahari sewaktu anda pulang, mendidik anda dan melakukan segala-galanya untuk anda.


Ibu anda dapat melakukan semua itu, kerana, beliau adalah suri rumah sepenuh masa!

Sesungguhnya, amatlah besar jasa dan sumbangan seorang suri rumah di dalam menjaga urusan rumahtangga dan keluarga yang bahagia dan anak-anak yang berjaya.

Tidak dinafikan zaman sudah berubah, jika dulu, hanya si bapa/suami yang bekerja, sudah cukup untuk menampung perbelanjaan seisi keluarga. Tetapi kini, untuk menampung perbelanjaan isi rumah, si suami dan isteri (kedua-duanya) perlu bekerja.

Tetapi, bagi saya! Ia sebenarnya tidak banyak berubah, zaman dulu pun, ramai golongan ibu yang bekerja. Apa yang sedikit berbeza, mereka bekerja dari rumah. Antara pekerjaan yang mereka lakukan di rumah adalah seperti mengambil upah menjahit, membuat kuih, menganyam tikar dan sebagainya. Pekerjaan ini, serba sedikit dapat membantu ekonomi keluarga.

Tetapi, apabila zaman berubah, ia sudah tidak relevan dan tidak mencukupi

MASA UNTUK ANDA MEMBUAT PILIHAN

Jangan berkata "Saya tidak punya pilihan!"

Berikan peluang kepada diri anda! "Pilihan", sentiasa ada. Cuma anda yang perlu menentukan sama ada anda "mahu" atau "tidak" menerima pilihan itu.

Waktu ini, sudah ramai yang menyedari tentang kelebihan "bekerja di rumah", ramai yang telah mengorak langkah dan menjadikan impian mereka suatu realiti. Dijangkakan, trend ibu bekerja di rumah ini akan terus meningkat dan menjadi satu trend pada masa hadapan.

Usah terkejut, suatu hari nanti, golongan-golongan ibu yang lain akan terkejut jika mereka mendengar, anda masih lagi bekerja di pejabat!

Mungkin dialognya... "Hah? Anak dah 3 tapi masih bekerja di pejabat?"

Dimasa hadapan, dialog ini mungkin akan mengambarkan anda adalah seorang yang ketinggalan zaman, tidak bertanggungjawap kepada keluarga dan juga seorang yang tidak kukuh kewangannya dan sentiasa hidup dalam kemurungan kerana masih "terpaksa" bekerja di pejabat.

Bagaimana? Jangan sampai pada tahap itu, barulah anda terhegeh-hegeh hendak bertindak

MILIKI EBOOK INI SEKARANG JUGA!

Harga untuk ebook ini hanyalah RM20 sahaja. Ianya adalah sangat murah jika hendak dibandingkan dengan pelbagai informasi yang terdapat di dalam ebook ini, yang dapat membantu anda membuat perancangan yang bekesan untuk memulakan misi anda menjadi seorang suri rumah yang bekerjaya.

Klik sini untuk dapatkan Ebook ini dengan harga yang sangat murah. RM20 je!
Latest
Previous
Next Post »